۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۵۱۹۴۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

الگو گیری از سیره عملی امام حسن در رزمایش کمک مومنانه

الگو گیری از سیره عملی امام حسن در رزمایش کمک مومنانه
حجت الاسلام شکریان،رزمایش کمک مومنانه را درجهان بی نظیر دانست و گفت: ملت نوعدوست ایران اسلامی با الگو گرفتن از سیره و منش اهل بیت(ع) در رزمایش کمک مومنانه حماسه آفریدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا د ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دومین جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان با تبریک فرا رسیدن ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: سیره و منش عملی و رفتاری امام حسن مجتبی(ع) بهترین شاخص و زیباترین الگو برای کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی است و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در این رزمایش بزرگ و کم نظیر خوش درخشید.
 
وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و روز ولادت امام عصر (عج) و تاکیدات ایشان در شرایط امروز جامعه از این ویروس منحوس کرونا، افزود: مدیریت بی بدیل رهبر معظم انقلاب در بسیاری از بحران‌ها و تدبیر معظم له در این شرایط حساس کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و همه باید قدر دان این نعمت الهی باشیم.
 
حجت الاسلام با بیان این که این روزها شاهد یک حرکت عظیم ملی برای کمک به نیازمندان و محرومان کشور هستیم، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه ارزش های دینی و تبعیت از مقام معظم رهبری به کمک همنوعان خود شتافتند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به دستاورد‌های بسیار ارزشمند این همدلی و اهمیت ترویج آن در جامعه اشاره و تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه موجب تقویت همبستگی و همدلی در میان آحاد جامعه شد و باید برای استمرار اینگونه اقدامات و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه اسلامی تلاش کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم این اقدامات ارزشمند می تواند در کاهش آلام و مشکلات نیازمندان و محرومان کشور بسیار اثرگذار باشد، بیان داشت: این تلاش ها و کمک های مؤمنانه تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به کارکرد‌های اثرگذار کمک‌های مؤمنانه در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: کمک مومنانه برگرفته از سیره و منش اهل بیت(ع) است و شاخصه‌های کلیدی این اقدام ارزشمند را می‌توان در سیره و منش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به عنوان اسوه و الگوی انفاق و کرامت مشاهده کرد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به برخی ویژگی‌های جامعه مهدوی در عصر غیبت اشاره و بیان داشت: اقدامات خیرین و نیکوکاران، مساجد، هیأت های مذهبی، روحانیون، فعالان فرهنگی و قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، نظامی و انتظامی در این رزمایش بسیار ارزشمند بود و این همکاری و همدلی در موفقیت این طرح بسیار اثرگذار بود.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران، تبعیت از فرامین و دستورات ولایت را عامل رشد و شکوفایی جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز تنها راه برون رفت از همه مشکلات تبعیت از این نعمت الهی است و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مدیریت رهبر معظم انقلاب هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم./950//310/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات