۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۵۳۷۴۸
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه امید» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه امید» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه امید» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه علم: شبکه ای از آیات و روایات منتخب در مورد علم و عالم دینی» اظهار داشت: مجموعه حاضر چهل جرعه گوارای آب حیات برگرفته از کوثر آیات و روایات در زمینه آموزه امید بخش مهدویت، برنامه تغییر از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب، آینده سازی و چگونگی حرکت به سوی او در قالب یک سیستم موفق است.

وی گفت: این مجموعه به صورت یک شبکه به هم پیوسته بر اساس منطق برنامه ریزی، گردآوری و ترجمه بلاغی شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام که رسالت خود را طراحی سیستم های زندگی براساس نگرش اسلام قرار داده است امید دارد خوانندگان حقیقت جو، با دقت در ساختار و ترتیب گزاره ها و کیفیت ترجمه آن ها که ترجمه بلاغی است، نگرش و حسی راه گشا نسبت به حجاب بیابند.

پهلوانی به معرفی کتاب «چهل جرعه امید: شبکه ای از آیات و روایات منتخب در مورد مهدویت» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت عبدالحمید واسطی تألیف شده که در مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام تهیه و منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «چهل جرعه امید: شبکه ای از آیات و روایات منتخب در مورد مهدویت» با 64 صفحه منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت این اپلیکیشن می توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت303/ب1

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
احسنت خیلی خوب بود
0
0