۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۵۵۱۹۸
حجت الاسلام قائمی:

راه پیشرفت ایستادگی در برابر استکبار و تکیه بر توان داخلی است

راه پیشرفت ایستادگی در برابر استکبار و تکیه بر توان داخلی است
معاون حوزه علمیه مازندران، راه پیشرفت کشور را ایستادگی در برابر استکبار و تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: هر جا به توان داخلی تکیه کردیم به پیشرفت‌های بسیاری دست یافتیم.

حجت الاسللام جود قائمی، معاون حوزه علمیه مازندان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که تحول به معنای جهش و پیشرفت است، گفت: حرکت در مسیر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بسترساز پیشرفت و تحول خواهد بود.

وی با بیان این که پیشرفت های به دست آمده در چهل سال اخیر نتیجه عمل به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است، افزود: این پیشرفت ها با دل بستن به غرب به دست نیامده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راه پیشرفت کشور تنها ایستادگی در برابر استکبار و تکیه بر توان داخلی است، خاطرنشان کرد: کسانی که در طول این سال ها به دنبال دوستی با غرب بودند مسیر درستی را طی نکردند.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص شده است، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب عقب رانده شدن دشمن از مواضع زیاده خواهانه اش شده است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر جا به توان داخلی تکیه کردیم به پیشرفت های بسیاری دست یافتیم، افزود: اما در مقابل کسانی که همواره مشی مذاکره با غرب را دنبال می کردند امروز به وضوح بدعهدی های آنها را می بینیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برجام سند روشنی از دروغگویی، دشمنی و بدعهدی غرب در برابر ملت ایران است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندانه از همان ابتدا تذکر و هشدار دادند که طرف مقابل به هیچ عنوان اعتماد ندارند.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که برجام نه تنها نفعی برای ملت ایران نداشت بلکه موجب چند برابر تحریم ها علیه کشورمان شده است، خاطرنشان کرد: در طول سال های اخیر شاهد شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها از سوی آمریکا علیه ملت ایران هستیم.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم ها زمینه ساز، خودکفایی کشورمان در بسیاری از بخش ها شده است، گفت: همه مسؤولان کشور نیز باید بدانند راه تحول و پیشرفت کشور ارتباط با غرب نیست بلکه بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها هدف غربی ها ایجاد موانع برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در طول بیش از چهل سال اخیر همه توان غرب به سرکردگی آمریکا در جهت ضربه زدن به انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران به کار گرفته شد./950/ت310/ف

افشین ایمانی
ارسال نظرات