۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۰۵۶
امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ لازمه مقابله با آسیب‌های اجتماعی

ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ لازمه مقابله با آسیب‌های اجتماعی
حجت الاسلام سرلک بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، در آیین افتتاح کتابخانه روستای فرسش در این شهرستان گفت: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید با استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و تبلیغی در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ مطالعه بین نسل امروز بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی است، افزود: راه اندازی کتابخانه به ویژه در مناطق محورم بهترین فرصت در این زمینه است.

امام جمعه الیگودرز تأکید کرد: باید زیرساخت های لازم برای راه اندازی کتابخانه به ویژه در مناطق روستایی و محروم در استان لرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: راه اندازی کتابخانه در مناطق محروم فرصتی مناسب برای تشویق بیشتر نوجوانان و جوانان برای مطالعه و آگاهی بخشی به نسل امروز است.

حجت الاسلام سرلک در پایان نماز جمعه را پایگاه وحدت و بصیرت افزایی عنوان و خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه به علت شرایطی که امروز ویروس کرونا به وجود آورده است، باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود./9451/پ310/ف

ارسال نظرات