۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۵۹۹۵۸

رییس علمای صور لبنان خواستار عدم سوء استفاده از خون شهداء شد

رییس علمای صور لبنان خواستار عدم سوء استفاده از خون شهداء شد
رییس علماء منطقه صور لبنان ابراز داشت: مسؤولان باید بدانند که اوضاع خطرناکی را سپری می کینم و باید از رقابت و سوء استفاده از خون شهداء و منافع سیاسی دور کنند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس علماء منطقه صور لبنان طی سخنانی ابراز داشت: دستگاه های امنیتی؛ انتظامی و قضایی باید گامی را برای شناختن شریک جرم که سبب به وجود آمدن این حادثه در پایتخت لبنان شد، بردارند، زیرا عده افراد زیادی در این حادثه شهید و مجروح شدند و خسارت های مادی بسیاری رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: مسؤولان و احزاب باید هوشیار باشند و بدانند که اوضاع خطرناکی را سپری می کینم و باید از رقابت ها و سوء استفاده از خون شهداء و منفعت سیاسی دور باشند.
وی با ابراز تاسف از برخی شایعات رسانه ها اعلام کرد: بعضی از شایعات مخرب هیچ نقشی جز تحریف واقعیت و پوشاندن مجرمان واقعی ندارد و بعضی افراد با خون مردم تجارت می کنند.
حجت الاسلام شیخ علی یاسین افزود: به خانواده های شهدا تسلیت عرض کرده و آرزوی شفاء برای مصدومان دارم و از همه لبنانی ها می خواهم با یکدیگر متحد باشند تا از خطر و تفرقه در میدان عمل در امان باشند.
وی بیان کرد: من از همه کسانی که به لبنان و مردم کمک کردند، تشکر و قدر دانی می کنم و آرزو من احترام به حاکمیت لبنان و حفظ عزت مردم است، زیرا هرگونه کمک با نقض حاکمیت لبنان و عدم احترام به حریم لبنان همراه با درد و رنج است.
رییس علمای صور لبنان هشدار داد: از تعویق در افشاء حقایق برای شهروندان در مورد این جنایت فجیع بپرهیزید، زیرا این امر با کمترین احتمال به یک انقلاب واقعی می انجامد. پس شتاب در آشکار سازی واقعیت موجب می شود که پیروان سیاست های خارجی از رقصیدن بر خون مردم جلوگیری کند.
ارسال نظرات