۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۶۶۲۰۸۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود

اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود
اصفهان - آیت الله سلیمانی با بیان اینکه اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود، گفت: اختلاف سلیقه، گفتمان و تضارب آرا لازم است اما نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه تاسوعای حسینی در دیدار تعدادی از معتمدین مردم روستای جوشقان استرک، گفت: کشور ما بدنه قدرتمندی از نیرو‌های توانمند را دارد که تنها از نیمی از آن استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در انتخابات هر یک از جناح اصولگرا یا اصلاح طلب رای بیاورد تمامی نیرو‌های رقیب را جارو می‌کند و ما یک بدنی داریم که همیشه نصف این بدن حرکت می‌کند.

آیت الله سلیمانی وحدت ملی را لازمه توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: تاریخ همیشه پیامبر و رسول بوده است و پیام گذشتگان را به آیندگان می‌رساند.

وی با تأکید بر اینکه اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود، اظهار داشت: اختلاف سلیقه، گفتمان و تضارب آرا لازم است، اما نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود.

به گفته وی تبدیل اختلاف سلیقه به اختلاف عقیده بزرگترین آفت جامعه است و در چنین مواقعی است که ضرورت دارد مسأله وحدت بازنگری شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن امروز تلاش می کند تا اختلافات سلیقه را اختلافات دینی جلوه بدهد، بنابراین اگر اختلافات عقیدتی شود ما بازنده هستیم.

آیت الله سلیمانی گفت: دشمن برای اینکه اختلافات را دینی جلوه بدهد مراسم‌های مذهبی تاسوعا و ایام فاطمیه و ولادات امام حسین (ع) و اماکن مذهبی را هدف قرار داده است.

به گفته وی دشمن تلاش می‌کند جریان‌های سیاسی در شهر‌های مذهبی را تبدیل به جریان دینی کند که این آفتی بدتر از کرونا است که می‌تواند کشور را سال‌ها درگیر خود کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: امروز برخی شیاطین «شیعه انگلیسی» به نام دین و روضه امام حسین (ع) و هیات این جایگاه را نشانه می‌گیرند که باید مراقب بود.

حجت الاسلام حسین جمشیدی امام جماعت آستان مقدس امامزاده محمد اوسط جوشقان استرک کاشان نیز گفت: در رزمایش مواسات و همدلی با لبیک به ندای رهبری، قرارگاه جهادی امامزاده محمد اوسط در جوشقان استرک کاشان تأسیس و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد ریال در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان شغلی ناشی از کرونا کمک شده است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
به امید این که روزی بیاید که هر کسی وقتی دیگری را برای تصدی هر امر مهمی لایق تر و توانا تر از خود می بیند ، با جوانمردی تمام او را ارجح از خود معرفی کند اما نه بسبب فرار از زیر بار مسئولیت و خدای نا کرده راحت طلبی خودش ، بلکه خود نیز کمر همت برای کمک به او بربسته و هدفش فقط کسب خشنودی خدای تعالی در جهت خدمت به نظام مقدس جمهو ری اسلامی ایران عزیز باشد .آمین یا رب العامین.
0
0