۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۶۳۱۳۱

۷ کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود

۷ کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود
برخوردار با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری از ۱۳ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس شهرستان اسدآباد رونمایی می‌شود، گفت: این اثار توسط نویسندگان توانمند اسدآباد تألیف شده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان به نویسندگان و پژوهشگران شهرستان‌ها توجه ویژه دارد به گونه‌ای که تا پایان سال جاری از ۱۳ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس شهرستان اسدآباد رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان ابراز کرد: این ۱۳ عنوان کتاب توسط ۳ تن از نویسندگان توانمند شهرستان اسدآباد تألیف شده است که از ۷ کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آثار مرتبط به خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان اسدآباد است، گفت: «قصه من و آقا بزرگ»، «آن سوی دیوار»، «به یادت می‌مانم»، «ما بین مشتها گم می‌شویم» و «به من بگو مادر» آثار فاطمه بگ‌زاده از نویسندگان توانمند اسدآباد است.

برخوردار ادامه داد: «سرخی خون»، «آن ۱۳ نفر»، «حبیب» و «مهمان اروند» کتب تألیفی پروانه شفیعی نیا، «زنان سنگر ساز» نوشته منصور علی استواری و «خاطرات شهیدان عبدکوند» نوشته زهرا مصلح خو، به عنوان آثار ۳ نویسنده دیگر اسدآبادی است که تا پایان سال از آنها رونمایی خواهد شد.

وی ابراز کرد: «خواب‌های از بهشت» زندگی‌نامه شهید بیژن شفیعی و «عطر مریم» خاطرات مریم عمادی، به نویسندگی فاطمه بگ‌زاده به چاپ دوم رسیده است که در هفته دفاع مقدس از این آثار رونمایی می‌شود.

برخوردار با اشاره به اینکه برخی از آثار فاطمه بگ زاده در حال ترجمه به زبان‌های دیگر است گفت: «خواب‌هایی از بهشت» در حال ترجمه به زبان انگلیسی و «ما بین مشت‌ها گم می‌شویم» در حال ترجمه به زبان عربی و انگلیسی است.

وی یادآور شد: به زودی مسابقه کتابخوانی«عطر مریم» خاطرات مریم عمادی، به نویسندگی فاطمه بگ‌زاده توسط کمیته تخصصی زنان و دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد./826/د102/ق

ارسال نظرات