۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۵۰۹۱
امام جمعه کرمانشاه:

مانع تحریف تاریخ انقلاب از سوی دشمنان شویم

مانع تحریف تاریخ انقلاب از سوی دشمنان شویم
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: برای اینکه دشمن نتواند تاریخ انقلاب را تحریف کند باید سرداران و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تعبیر بسیار ویژه ای در بحث تقابل جهان استکبار با نظام اسلامی دارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: براساس فرمایشات امام خامنه ای امروز جنگ استکبار با کشورمان در 3 جبهه خلاصه می شود؛ نخست جنگ روانی که نگذارند ایران اسلامی هیچ وقت آرامش داشته باشند، دوم جنگ اقتصادی که کشورمان امروز به شدت با آن درگیر است و سوم، جنگ مقابله با پیشرفت ایران است و استکبار نمی خواهد کشورمان پیشرفت کند و اقتدار علمی داشته باشد که نمونه عینی آن را می توان تلاش بی سابقه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت های هسته ای دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در بحث اربعین امسال همه باید تابع تصمیم گیری های ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم، تاکید کرد: اسلام دینی پیشرو و سرزنده است و برای تمام شئونات زندگی مسلمین برنامه دارد، تا جایی که سلامتی مردم و مسلمین از واجبات این دین الهی است.

آیت الله علما تاکید کرد: در سخنان مقام معظم رهبری نیز به عینه همگان دیدیم که معظم له برنامه های اربعین حسینی را منوط به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کردند که این فرمایش رهبری نشان داد اسلام چه دین مترقی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) از سال ۴۲ تا زمان رحلت شان تاکید می کردند که ما همیشه باید به وظیفه خود عمل کنیم و امیدوارم ما نیز در زمینه اربعین حسینی به تکلیف خود و فرموده رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: بنابراین باید در زمان شیوع کرونا به جای حضور در پیاده روی اربعین با زیارت خوانی و مناجات خوانی از فاصله دور به حضرت اباعبدالله(ع) و یارانش ابراز ارادت و محبت کنیم که این همان تجدید بیعت با این امام همام است.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به برخی از تلاش ها برای تحریف تاریخ انقلاب در داخل و خارج از کشور، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرار در سخنرانی های خویش متذکر می شوند که از تحریف انقلاب توسط دشمنان جلوگیری کنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: بنابراین برای اینکه دشمن نتواند تاریخ این انقلاب به ویژه سال های دفاع مقدس را به دلخواه خود تحریف کند باید سرداران و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید تعادل استاندارد در بحث فرزندآوری در کشور رعایت شود، اظهار داشت: باید به تبلیغات رسانه ای دشمنان در بحث فرزندآوری توجه نکنیم، کشور امروز نیازمند فرزندآوری است زیرا اگر رویه کنونی ادامه داشته باشد در آینده نزدیک ایران به یکی از کشورهای پیر جهان تبدیل می شود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات