۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۶۶۴۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت جوانان معنویت گرا و اخلاق مدار در هلال احمر

ضرورت بهره مندی از ظرفیت جوانان معنویت گرا و اخلاق مدار در هلال احمر
لرستان - امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه هلال احمر با افراد مختلف در ارتباط است، گفت: در این سازمان باید از ظرفیت جوانان معنویت گرا و اخلاق مدار استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار کارکنان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جمعیت هلال احمر یک جمعیت خیریه، مردمی و عام المنفعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور به موقع جمعیت هلال احمر در آسیب ها و حوادث و سرعت کمک رسانی به مردم افزود: این اقدامات در کنار جنبه سازمانی، یک وظیفه دینی است، هر کسی رسیدگی به امور مسلمانان کوتاهی کند مسلمان کامل نیست.

وی همه مردم را عضو هلال احمر خواند و اظهار داشت: فعالیت در هلال احمر نیازمند افراد دانا و توانمند درامدادهای تخصصی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: هلال احمر سازمانی است که اگر هنگام حوادث به موقع وارد عمل نشود کمیت و کیفیت کارشان به سرعت آشکار می شود.

وی با اشاره به ابقاء مدیر عامل فعلی هلال احمر گفت: مردم از مدیر جدید آورده جدید می خواهند برهمین اساس باید در درون و بیرون از سازمان  از افراد مبتکر، خوش فکر و توانا برای آورده های جدید بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بهره مند شدن از نیروهای داوطلب هلال احمر جهت حوادث ناگهانی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: هلال احمر با به کارگیری جوانان مؤمن، پای کار، معنویت گرا و اخلاق مدار آمادگی لازم را برای مقابله با کرونا داشته باشد.

وی اشاره به اینکه هلال احمر با افراد مختلفی در ارتباط است، افزود: کارکنان هلال احمر در مقابله با ناملایمات باید از ظرفیت بالا، صبر و شکیبایی برخوردار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت دوری مسؤولان از فرصت های شغلی نابرابر عنوان داشت: مسئولان استان  اگر می خواهند مدال امین الله بر گردنشان  آویزان شود باید قانون، عدل و انصاف  را در استخدام ها و سایر امور رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: فرصت شغلی باید برابر باشد و برای استخدام ها فراخوان عمومی زده شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات