۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۶۷۵۶۹
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت توسعه فعالیت های جهادی و آموزش های همگانی مقابله با کرونا

ضرورت توسعه فعالیت های جهادی و آموزش های همگانی مقابله با کرونا
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت توسعه فعالیت های جهادی و ارائه آموزش های همگانی مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت جوانان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست صمیمی با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی و مردمی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به روند صعودی شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و همکاری مردم برای مقابله با این ویروس ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم افزود: در این زمینه باید به صورت مداوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مردم از حضور غیر ضروری در تجمعات خودداری نمایند، خاطرنشان کرد: فعالیت های جهادی و استفاده از ظرفیت جوانان در مقابله با ویروس کرونا ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ادامه یافتن برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تأکید کرد و گفت: این طرح برای کمک به نیازمندان در شرایط فعلی جامعه ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت تشکیل قرارگاه های عملیاتی برای توسعه فعالیت های جهادی در محلات بیان داشت: برای اجرا و نظارت بر دستورات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا نیز باید قرارگاه عملیاتی راه انداری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اذعان داشت: با بهره گیری از ظرفیت جوانان، مساجد و بسیج با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت ارشاد و صدا و سیما با آموزش همگانی راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا به صورت محله محور ارائه شود./9451//210/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات