۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۹۹۸۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در حوزه تقویت شود

شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در حوزه تقویت شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تقویت شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و گفت: این مهم برای رشد علمی طلاب ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بحث تحصیل طلبه در حوزه علمیه اشاره کرد و بیان داشت: تحصیل در حوزه افتخاری بزرگ برای طلاب بوده و این افراد در حوزه امانت هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش اساتید در تربیت و ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب اشاره کرد و گفت: اخلاص عمل و صبر و بردباری در این عرصه رسالت خطیری بر دوش طلاب است.

وی بر ضرورت توجه به شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در حوزه تأکید کرد و گفت: باید شور و نشاط در مدارس علمیه حفظ و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اساتید در این ایام با برقراری ارتباط بیشتر با طلبه جلوی افت تحصیلی در حوزه را بگیرند و طلاب با تلاش و پشتکار، تقویت روحیه مطالعه، تحقیق و پژوهش باید در زمینه کسب علوم دینی و معارف اسلامی گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: طلبه ای که در مسیر طلبگی قدم می گذارد، رسالت خطیری بر دوش دارد و برای گذراندن این مسیر باید تلاش و پشتکار داشته باشد و از اساتید و بزرگان حوزه الگو بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: با تربیت طلابی کارآمد، توانمند و انقلابی می توان در ارتقای سطح علمی و تبلیغی حوزه اقدامات چشمگیری انجام داد و باید برنامه ریزی هدفمند و مستمر صورت گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات