۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۷۰۰۵۱
بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

تفاهم‌نامه رسانه‌ای امارات و اسرائیل در راستای ترویج صهیونیسم است

تفاهم‌نامه رسانه‌ای امارات و اسرائیل در راستای ترویج صهیونیسم است
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تفاهم‌نامه همکاری رسانه‌ای امارات و رژیم غاصب صهیونیستی را در راستای ترویج صهیونیسم دانست.
به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد امضای توافق رسانه‌ای امارات و اسرائیل، با یهودی‌سازی و ترویج روایت صهیونیستی همخوانی دارد. جهاد اسلامی در بیانیه‌ای گفت رژیم‌های عادی‌ساز در لجنزار خیانت و رذالت فرو رفته اند تا تایید اربابان امریکایی و صهیونیست خود را جلب کنند؛ درحالی که فداکاری های ملت فلسطین و خون شهدا و درد و رنج مجروحان و شکنجه‌های اسرا را نادیده می‌انگارند. حکام امارات و نهادها و شرکت‌های ان‌ها در واقع از طریق شراکت و ائتلاف اقتصادی، ورزشی و رسانه‌ای، در راستای یهودی‌سازی، شهرک‌سازی و افراط یهودی عمل می‌کنند.

در این بیانیه همچنین آمده: تفاهم‌نامه رسانه‌ای اخیر خدمت بزرگی به اشغالگران است که زمینه سیطره آن‌ها بر بخش بزرگی از رسانه‌های عربی و اشغال نرم آنها را برای ترویج روایت‌های دروغین و جعلی تاریخی و جغرافیایی فراهم می‌سازد؛ و در این میان عادی‌سازان نقش شاهدان دروغگو برای جرایم صهیونیست‌ها را ایفا می‌کنند. 

جهاد اسلامی فلسطین همچنین از ملت‌های آزاده و غیور خواسته در برابر این توطئه جدید و نقشه‌های دشمن صهیونیستی بایستند و اجازه ندهند آگاهی و خرد آن ها از طریق این رسانه‌ها خدشه‌دار شود. این جنبش از رسانه‌ها و نهادهای عربی خواست رسانه‌های صهیونیست را تحریم کنند.

گفتنی است شرکت «رسانه ابوظبی» (شرکت خدمات رسانه‌ای امارات)، و شبکه آی‌24نیوز اسرائیل روز دوشنبه تفاهم‌نامه ای برای تعیین چارچوب‌های همکاری دوجانبه در زمینه اخبار، مسائل جاری، گزارش و تولید محتوا امضا کردند.
ارسال نظرات