۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۷۳۵۶۵
نتیجه نظرسنجی از مخاطبان رسا؛

تبلیغ در فضای مجازی؛ بهترین راه استفاده از توان تبلیغی طلاب در ایام کرونایی

تبلیغ در فضای مجازی؛ بهترین راه استفاده از توان تبلیغی طلاب در ایام کرونایی
از دیدگاه مخاطبان محترم خبرگزاری رسا «تبلیغ در فضای مجازی» با کسب 38.1 درصد به عنوان بهترین گزینه برای استفاده از توان تبلیغی طلاب در دوران کرونا شناخته شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی انتشار نظر سنجی خبرگزاری رسا در زمینه چگونگی بهره گیری از توان تبلیغی طلاب در دوران کرونا، مخاطبان این رسانه حوزوی نظر خود را با شرکت در این نظر سنجی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، «تبلیغ در فضای مجازی» با کسب 38.1 درصد از آرای مخاطبان محترم به عنوان بهترین گزینه برای استفاده از توان تبلیغی طلاب در دوران کرونا شناخته شد.

همچنین گزینه های «تبلیغ چهره به چهره» با 4.76 درصد، «تبلیغ در عرصه رسانه های رسمی(رادیو و تلویزیون)» با 19.05 درصد، «خدمت رسانی عمومی(الگوی طلاب جهادی)» با 28.57 درصد و «کمک های مالی مستقیم» با 9.52 درصد از دیدگاه مخاطبان محترم خبرگزاری رسا از جمله اموری است که با استفاده از آنها می توان در ایام کرونایی از توان تبلیغی طلاب بهره برد.

گفتنی است، «حوزه و فضای مجازی» نیز شعار امسال حوزه های علمیه است که در ابتدای سال تحصیلی از سوی آیت الله اعرافی اعلام شد./841/پ203/ف

تبلیغ در فضای مجازی؛ بهترین راه بهره گیری از توان تبلیغی طلاب در ایام کرونایی

ارسال نظرات