۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۸۳۶۱۸
رییس جنبش بیداری مصطفی پاکستان:

نظریات لیبرال ها بازگشت به تمدن جنگل است/ حجاب عامل افزایش امنیت زنان است

نظریات لیبرال ها بازگشت به تمدن جنگل است/ حجاب عامل افزایش امنیت زنان است
حجت الاسلام والمسلمین نقوی حجاب اسلامی را عامل مصونیت زنان دانست و گفت: نظریات لیبرال ها بازگشت به تمدن جنگل است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی رییس جنبش بیداری مصطفی پاکستان در سخنانی، گفت: نظریات غربی و لیبرالیسم عامل ترویج بی بند و باری بین زنان و فروپاشی بنیان های خانواده است.

وی با اشاره به سخنان چند روز پیش عمران خان نخست وزیر پاکستان که ظاهر شدن خانم ها با لباس های کوتاه در فضای عمومی جامعه اثر منفی بر جامعه می گذارد، به سفر تبلیغی خود به کشورهای اروپائی اشاره داشت و گفت: رسانه های غربی عامل ترویج فحشا، بی بندو باری بین زنان، افزایش آمار طلاق و از هم پاشیدن بنیان های خانواده در کشورهای غربی اند.

این روحانی پاکستانی با بیان این که اگر ما به تاریخ انسان، ارزش های انسانی و تمدن گذشته نگاه کنیم درمی یابیم که لباس های کوتاه انسان ها، با گذشت زمان بلند تر و کامل تر شده است، ادامه داد: افکار و نظریات لیبرال ها بازگشت به تمدن چندین هزار سال پیش و قوانین جنگل است که در آن زمان فرقی بین انسان ها و حیوانات در لباس دیده نمی شود.

وی با تاکید به این که در این شکی نیست که حضور مردان و زنان با لباس مناسب و بلند در فضای عمومی جامعه در عدم تحریک غریزه جنسی موثر است، اظهار داشت: علت وجوب حجاب برای زنان در دین مبین اسلام این است که زن با لباس هم برای مردان دارای جاذبه و کشش است.

رییس جنبش بیداری مصطفی پاکستان با بیان این که توصیه زنان از سوی روحانیت و رهبران دینی بر لزوم اجتناب از لباس نامناسب در فضای عمومی به معنای مقصر جلوی دادن زنان در صورت تجاوز جنسی و جواز تجاوز برای مردان نیست، تصریح کرد: چنانکه قرآن کریم می فرماید کلید مشکل در درون مردان وجود دارد و به همین سبب ، اسلام حجاب را برای زنان مصونیت قرار داده است نه محدودیت.

وی احیای ارزشهای انسان متمدن برای تربیت فرزندان با حیا و زندگی سالم را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: زن از طریق حجاب از حرمت خود محفاظت کند، زن چنین حقی را ندارد که خود را جزوی کالای بازار قرار دهد و به نمایش عموم بگذارد، البته تدوین قانون جدی برای محاکمه تجاوز کنندگان به زن نیز ضروری است./988/

ارسال نظرات