۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۸۶۶۱۰

نسخه صوتی «سربلند» به بازار نشر آمد

نسخه صوتی «سربلند» به بازار نشر آمد
نسخه صوتی کتاب «سربلند» نوشته محمدعلی جعفری درباره زندگی شهید محسن حججی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سرویس کتاب ونشرخبرگزاری رسا: به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی، نسخه صوتی کتاب «سربلند» شامل روایتی داستانی از کودکی تا شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی نوشته محمدعلی جعفری به‌تازگی منتشر و در بازار نشر عرضه شده است.

چاپ اول نسخه مکتوب این‌کتاب سال ۹۷ به بازار نشر عرضه شد و اردیبهشت امسال به چاپ چهل و یکم رسید.

این‌کتاب، این‌گونه معرفی شده است:

«سربلند؛ روایت زندگیِ زمینیِ یک جوانِ ۲۷ ساله است که در ابتدای جوانی بر ترس و غفلت چیره شد؛ او که راهی به روزنه‎های غیب عالم یافت تا خود را به آسمان رساند. محسن را شاید دیده باشی و شاید هم با او زیسته باشی! شاید در مدرسه و کوچه و مسجد کنارت نشسته باشد و لحظاتی را با او سر کرده باشی. محسن در زندگی زمینی‌اش آدم خاصی نبود؛ بچه‌ای بود شرّ و شور. از آنها که می‌خواهند همه‌چیز را تجربه کنند؛ از آنها که می‎خواهند همه چیز را بدانند. آنچه محسن را خاص می‌کند، تجربه آخر زندگی‌اش در این دنیاست!

او برگزیده است که برگزیده باشد؛ او برگزیده است که انتخاب شود. و همه زندگی دنیا در این انتخاب خلاصه می‌شود؛ انتخابی که سرنوشت تو را نیز رقم می‌زند. ما آن‌گونه می‌میریم که انتخاب و زیسته باشیم و محسن آن‌گونه رفت که برگزید و زیست. «سربلند» روایتی است از انتخاب‌های محسن در زندگی زمینی‌اش که او را به آنچه می‌خواست، رساند. روایتی به زبان آن‌ها که چندصباحی را با محسن بوده‌اند و در کنار محسن زیسته‌اند و با اشک‌ها و لبخندهایش گریسته یا خندیده‌اند.»

نسخه مکتوب این‌کتاب در حال حاضر با چاپ چهل و یکم در بازار نشر حضور دارد.

ارسال نظرات