۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۸۶۸۶۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اعضای پیشنهادی برای کابینه دولت سیزدهم، افرادی شناخته شده هستند

اعضای پیشنهادی برای کابینه دولت سیزدهم، افرادی شناخته شده هستند
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: ما منتظر رای اعتماد مجلس به کابینه دولت سیزدهم هستیم تا وعده‌های دولت سیزدهم طی چهار سال آینده تحقق یاید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، گفت: آیت الله رئیسی که قبل از ریاست جمهوری پرچم مبارزه با فساد را برافراشته بود و در تبلیغات انتخاباتی خود در وعده‌هایی از این دست داد.

وی از ساخت ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال، برخورد با مظاهر فساد، تحول در نظام اجرایی و شیوه اداره کشور، ساماندهی اقتصاد و معیشت و فرهنگ و مسائل اجتماعی و حقوق مردم در عرصه سیاست خارجی به عنوان وعده‌های تبلیعاتی دولت سیزدهم یاد کرد.

آیت الله سلیمانی همچنین اصلاح نظام بانکی کشور، سوق دادن نقدینگی به سمت تولید، تک رقمی شدن تورم، تشکیل دولت هوشمند، تولید نهاده‌های دامی مورد نیازدر کشور، قطع وابستگی سفره مردم به خارج از کشورو بیگانه، کاهش نرخ بیکاری، توسعه اقتصاد آن هم اقتصاد دریا محوررا از دیگر وعده‌های تبلیغاتی آیت الله رئیسی برشمرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه ما منتظر رأی اعتماد مجلس به کابیه دولت سیزدهم هستیم تا وعده‌های دولت سیزدهم تحقق یاید، ابراز امیداواری کرد که دولت سیزدهم با حضور کارشناسان خبره، مومن، دلسوز و پاک دست در قالب برنامه‌های سنجیده و علمی و کارشناسی شده مطابق با برنامه ریزی‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه تا هزار و ۳۴۰ روزه طی ۴ سال آینده به یک ایران آباد و قوی و سربلند تبدیل خواهد شد.

آیت الله سلیمانی گفت: اعضای کابینه دولت سیزدهم افرادی شناخته شده هستند به ویژه سید جواد ساداتی نژاد شخصیتی با تجربه و متخصص و پاکدست و وزیده و جوان که با صراحت و قاطعیتی که دارد به عنوان وزیر کشاورزی انتخاب به جا و شایسته‌ای است انتخاب ایشان را از طرف خودم و مردم کاشان تبریک می‌گویم و از رئیس جمهور برای این انتخاب تشکر می‌کنم./۱۳۰۷/پ201/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات