۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۸۷۷۱۲
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

موانع و مشکلات مسیر تبلیغ برداشته شود

موانع و مشکلات مسیر تبلیغ برداشته شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تقویت برنامه های تبلیغی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید موانع سر راه تبلیغ را برطرف ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، شب گذشته در جلسه معاونین تبلیغ شهرستان ها و معاون تبلیغ استان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: تبلیغ و انجام فعالیت های تبلیغی رسالت مهم و خروجی حوزه است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بر ضرورت ارتقای فعالیت های تبلیغی تأکید کرد و افزود: فعالیت های تبلیغی باید جهادگونه و با تکیه بر ابزار و روش های نوین تبلیغی صورت گیرد.

وی در ادامه عنوان داشت: با برنامه ریزی و مدیریت باید در جهت ارتقای فعالیت های تبلیغی طلاب و مبلغان گام برداشت و این فعالیت ها گسترش یابند.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: با هم اندیشی و ارائه راهکارهای اثربخش باید موانع و مشکلات سر راه فعالیت های تبلیغی مبلغان برداشته شود و زمینه را برای انجام تبلیغی کارآمد فراهم ساخت.

وی به شرایط شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت و گسترش فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی فرصتی مناسب برای تبیین ارزش ها بین نسل نو است که نباید از آن غافل شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات