۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۷۷۹۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دولت سیزدهم نظام بانکداری کشور را سریعاً اصلاح کند

دولت سیزدهم نظام بانکداری کشور را سریعاً اصلاح کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: از دولت انقلابی آیت الله رئیسی انتظار داریم که سیستم بانکی کشور را سریعا اصلاح کند و بانکداری اسلامی را به معنای واقعی در کشور اجرایی سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با وجود اینکه تنها یک ماه در دولت مسؤولیت داشتند ولی منش و روش این شهدای عزیز برای همه مدیران و مردم ما الگو است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه به کابینه دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس با رای بالای خود وزرای معرفی شده توسط دولت آیت الله رئیسی را تایید کردند که این خبر بسیار خوبی برای ملت ایران و آینده این نظام می باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: همه ملت ایران امیدوارند که الگوی دولت سیزدهم، شهیدان رجایی و باهنر باشد.

آیت الله علما در ادامه به شخصیت معنوی و الهی امام راحل اشاره کرد و عنوان داشت: امام خمینی(ره) با داشتن روحیه الهی و تقوایی که داشتند همواره تحمل وجود مقدس شان برای دشمنان سخت بود و استکبار از شخصیت بزرگ دینی هراس در دل داشت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه دهم شهریورماه روز بانکداری اسلامی نامگذاری شده است، تاکید کرد: وضعیت کنونی بانک ها در کشور به هیچ وجه مناسب نیست و نمی توان گفت که بانک های کشور شیوه اسلامی را رعایت می کنند و متاسفانه معاملاتی در این بانک ها صورت می گیرد که هیچ رنگ و بوی دینی و اسلامی ندارد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: بنابراین از دولت انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی انتظار داریم که سیستم بانکی کشور را سریعا اصلاح کند و بانکداری اسلامی به معنای واقعی در کشور اجرایی شود./1400/پ201/

ارسال نظرات