۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۸۹۱۰۴

حجت الاسلام والمسلمین اختری با رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین اختری با رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد
حجت الاسلام والمسلمین اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و هیئت همراه که برای مشارکت در تشییع و تدفین آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به لبنان رفته اند، با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان دیدار کرد.

وی مراتب تسلیت جمهوری اسلامی ایران و مسئولین ارشد ایران را به نبیه بری ابلاغ کرد.

از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) طی سخنانی در مراسم ختم آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در کنار لبنان ایستاده و همچنان از آن حمایت می کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار ها اعلام کرده اند که ما برای همکاری با لبنان در زمینه های علمی، فنی، فناوری و فرهنگی آمادگی کامل داریم.

حجت الاسلام والمسلمین اختری ادامه داد: امیدوارم تمامی اقشار و مسئولین لبنان در این شرایط سخت در تمامی زمینه ها با ما همکاری کنند.

رئس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه جمهوری اسلامی چهل سال است که مثل این فشار های خبیث و ظالمانه از سوی مستکبران در رأس آن آمریکا و اسرائیل را تجربه کرده است و کاملا این فشار هایی که علیه شما قرار دارد را درک می کند و امیدواریم که تمامی کشور های اسلامی با هم همکاری داشته باشند تا از این مرحله عبور کنیم./۹۸۸/

ارسال نظرات