۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۹۸۳۸۱
امام جمعه فارسان چهارمحال و بختیاری:

گزارشی از فعالیت های جهادی مدرسه علمیه امام صادق فارسان

گزارشی از فعالیت های جهادی مدرسه علمیه امام صادق فارسان
گروهی از طلاب مدرسه علمیه امام صادق شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوی جهادی به کمک مردم اندیکا رفتند.

حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در خصوص گروه جهادی مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان، گفت: طلاب به برای ارتباط مستقیم با مردم به فعالیت‌های جهادی احتیاج دارند؛ کمک به مردم برای همه مفید است، اما طلاب به جهت مأموریت خود لازم است با سازوکار جهادی و خدمت رسانی به مردم آشنا شوند؛ اردو‌های جهادی انس با مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: ۱۵ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام صادق شهرستان فارسان پس از زلزله اندیکا به منطقه زلزله زده اعزام شدند و در یکی از روستا‌های اندیکا به فعالیت جهادی مشغول شدند؛ برخی از مناطق شهرستان اندیکا به شدت سطح پایینی دارند و بدون زلزله هم تخریب شده است.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق شهرستان فارسان گفت: در منطقه عشائر نشین شهرستان اندیکا در روستای آرام دو مدرسه در حال ساخت است که طلاب ما با امکاناتی که سردار سعید قاسمی فراهم کردند در ساخت مدرسه کمک کردند؛ حدود یک هفته تعدادی از طلاب مدرسه در این روستا حضور داشتند که در این مدت دیوار‌های مدرسه را ساختند.

وی با اشاره به موکب عزاداری این شهرستان گفت: در ایام سیل سال ۹۸ تعداد ۲ هزار غذا توسط خیرین موکب در خوزستان توزیع شد؛ یک گروه‌های مردمی در شهرستان فارسان داریم که مشغول به فعالیت هستند و بچه‌های ما بعد از سیل خوزستان منتظر بودند تا سازماندهی شوند.

حجت الاسلام ملک پور در پایان خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی تغییراتی در روحیه طلاب ایجاد می‌کند و حتما ساختار سازمانی آن‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

اردو‌های جهادی انس با مردم ایجاد می‌کند

ارسال نظرات