۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۹۹۰۲۵
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

مراسم تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در کرمانشاه برگزار می‌شود
کرمانشاه ـ سردار باباخانی از تشییع پیکر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار ناصر باباخانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و نیز شهادت شهید سلیمانی، تشییع شهید گمنام از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام در استان و همچنین کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: در آیین تشییع این شهید گمنام مردم متدین و ولایتمدار کرمانشاه با حضور باشکوه و حماسی خود بار دیگر مقتدرانه با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیکر این سه شهید گمنام در محل ساختمان صداوسیما استان، تیپ281 ارتش و شهرداری کرمانشاه تدفین می شود.

سردار باباخانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: مراسم تشییع و تدفین یکی از این شهدای گمنام ساعت 15 روز پنجشنبه 16 دی با تجمع هیات ‌های عزاداری در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از این شهدای گمنام ساعت 10 صبح روز شنبه 18 دی در محوطه صداو سیما و دیگری نیز ساعت 10 صبح روز یک شنبه 19 دی در محل تیپ 281 ارتش آرام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مراسم وداع با این شهدا ساعت 20 روز چهارشنبه 15 دی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) در مسجدالنبی(ص) شهر کرمانشاه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و ویزیت رایگان مردم و.... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمانشاه می باشد./1400/پ210/

ارسال نظرات