۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۹۹۴۳۱
امام جمعه ملبورن استرالیا:

وجود نورانی فاطمه زهرا ضامن حیات اسلام است

وجود نورانی فاطمه زهرا ضامن حیات اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با بیان اینکه وجود نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) ضامن حیات اسلام است، گفت: حضرت ام ابیها (س) تا ابد الگوی کامل برای جامعه زنان هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این کشور، هنگام سفر تبلیغی خود به امارات متحده عربی در ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت: وجود نورانی فاطمه زهرا(س) ضامن حیات اسلام است.

وی با بیان این که فداکاری‌های ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ارزش های نبوی و ولایت، عامل احیا و زنده نگه داشتن دین مبین اسلام و ضامن اجرای احکامات الهی شد، ابراز داشت: زنان، بانوان و دختران جهان اسلام باید سیره و آموزه های ام الائمه را سرلوحه خود قرار دهند و برای غلبه بر چالش‌ها پیش رو از ارزش‌های دینی و اصول اسلامی مراقبت کنند.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که جامعه کنونی به شدت نیازمند اصلاح و راهنمایی است و روش های اصلاح را باید در مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه در شیوه زندگانی وجود مبارک و نورانی خانم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جستجو کرد، اظهار داشت: حضرت ام ابیها (س) تا ابد الگوی کامل برای جامعه زنان هستند.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام به بهانه آزادی جامعه، درصدد مخدوش کردن چهره صلح ‌آمیز دین مبین اسلام و مسلمانان اند، افزود: جهان اسلام بویژه سران و رهبران دینی مسلمانان وظیفه دارند که با هوشیاری و بیداری کامل توطئه دشمنان قسم خورده آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت های استکباری را ناکام سازند.

یاد آوری می شود که سوم جمادی الثانیه سالروز شهادت بی بی دوعالم (س) در کشور امارات متحده عربی، یک روز دیرتر از جمهوری اسلامی ایران می باشد./988/

ارسال نظرات