۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۰۱۳۳۴
امام جمعه شهرستان کنگاور:

منبرها و مجالس سخنرانی در دهه فجر باید برای مخاطب اقناع کننده باشد

منبرها و مجالس سخنرانی در دهه فجر باید برای مخاطب اقناع کننده باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: منبرها و مجالس سخنرانی در ایام دهه فجر فارغ از اینکه باید از شور خاصی برخوردار باشند، باید برای مخاطب و شنونده اقناع کننده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در دیدار جمعی از مسؤولان فرهنگی و متولیان برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کنگاور اظهار داشت: پاسداشت مناسبت هایی همانند دهه فجر انقلاب اسلامی نقش بزرگ و پررنگی در تبیین مبانی و اصول انقلاب اسلامی و نیز مبارزات این ملت در مسیر آزادیخواهی دارد.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: با نگاهی به وضعیت استان ها و مناطق کشور و مقایسته آمارهای فرهنگی، اقتصادی و... به عینه می بینیم که انقلاب اسلامی نسبت به زمان ستم شاهی نگاهی وحدت آفرین به تمام کشور به ویژه استان هایی همانند کرمانشاه داشته و دارد و نمونه بارز آن رشد مراکز دینی، مساجد و... در این مناطق است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی متعلق به همه ادیان، فرهنگ ها و قومیت های ایران است، عنوان کرد: دهه فجر یک جشن ملی است که هر کسی سهمی در آن دارد و نمی توان آن را به سود جریان و گروه خاصی مصادره کرد، زیرا این انقلاب به فرموده امام راحل متعلق به همه ملت ایران می باشد.

حجت الاسلام لروند تاکید کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه ای که بر منطقه و حتی جهان حاکم است، می طلبد که برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت تخصصی و هدفمند برگزار شود، باید برنامه های این دهه مبارکه در راستای تبیین فلسفه انقلاب اسلامی در برابر طاغوت و استکبار باشد.

امام جمعه شهرستان کنگاور اظهار کرد: منبرها و مجالس سخنرانی در ایام دهه فجر فارغ از اینکه باید از شور خاصی برخوردار باشند، باید برای مخاطب و شنونده اقناع کننده باشد، باید بروز و ظهور انقلاب اسلامی برای نسل های جوان به خوبی تبیین و واکاوی شود.

حجت الاسلام لروند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید از پتانسیل های فرهنگی و مذهبی برای برگزاری اعیاد این دهه مبارک نهایت استفاده را ببریم، باید تاریخ مبارزات ملت ایران برای رسیدن به این نقطه به صورت کامل و جامع واکاوی و تشریح شود زیرا با این کار مسیر تحریف حقایق انقلاب توسط رسانه ها و شبکه های ماهواره ای دشمن را خواهیم بست./1400/پ210/

ارسال نظرات