۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۰۳۰۷۶
امام جمعه ملبورن استرالیا:

آموزه های اهل بیت نسخه زرین برای مقابله با ناهنجاری‌های جامعه است

آموزه های اهل بیت نسخه زرین برای مقابله با ناهنجاری‌های جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی جهان اسلام را به پیاده سازی آموزه های اهل بیت علیهم السلام در جامعه فراخواند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در مراسمی که با حضور تعدادی از مسلمانان این شهر در مجتمع العصر برگزار شد، گفت: مقابله با ناهنجاری‌های جامعه در گرو پیروی از تعلیمات اهل بیت علیهم السلام امکان پذیر است.

وی با تاکید به این که باید از فلسفه قیام امام حسین علیه السلام و حماسه کربلا برای پیشبرد جهان اسلام استفاده کنیم، ابراز داشت: این وظیفه شیعیان سراسر جهان است که پیام آزادی بخش قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را به دیگر جوامع و ملت ها به درستی منتقل کنیم.

این روحانی استرالیایی مقاومت و پایمردی در برابر ظلم و زورگویان زمان را یکی از پیام های مهم نهضت عاشورا دانست و افزود: استقامت جمهوری اسلامی ایران به رهبریت مقام عظمای ولایت حضرت ایت الله خامنه ای در برابر فشارها و توطئه های ابرقدرت های جهان، دلیل روشنی بر پیروی از فرمایشات و راهنمودهای حضرت امام حسین علیه السلام است.

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا خواستار تاسیس نظامی بر پایه احکام و آموزه های اسلامی برای احیا حقوق ملت ها و مستضعفین جهان شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات و فشارهای به شعار حمایت از حقوق ملت ها و مستضعفین جهان پابند بوده است.

وی در ادامه سخنان خود شیوع ناهنجاری ها و بدی ها در جوامع را نگران کننده دانست و گفت: این وظیفه خانواده است که در مقابله با این معضل اجتماعی گام جدی بردارند و در این راه از آموزها و فرمایشات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استفاده نمایند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین وحیدی جوانان را در برابر توطئه ها به هوشیاری و بیداری فراخواند و بیان داشت: دشمن در صدد تخریب وجه اسلامی است و قصد دارد با استفاده از گروه های تندرو تکفیری از قبیل داعش، دین مبین اسلام را خشن جلوه دهد./988/

ارسال نظرات