۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۰۳۱۰۸
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

درخشش طلاب لرستانی در اختتامیه ششمین جشنواره مجلات مدارس علمیه

درخشش طلاب لرستانی در اختتامیه ششمین جشنواره مجلات مدارس علمیه
لرستان- حجت الاسلام پنام با اشاره به برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره مجلات مدارس علمیه کشور گفت: دو مجله مبشر و اشراق رضوی از طلاب لرستانی شایسته تقدیر شد.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از درخشش طلاب لرستانی در جشنواره مجلات مدارس  علمیه کشور خبر داد و بیان داشت: آثار طلاب مدرسه علمیه الیگودرز و الشتر در این جشنواره شایسته تقدیر شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: مجله مبشر از مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز و اشراق رضوی از مدرسه علمیه رضوی الشتر در اختتامیه ششمین جشنواره مجلات مدارس علمیه کشور مقام  شایسته تقدیر را کسب کرد.

وی تربیت طلبه پژوهش محور را رسالت مهم حوزه علمیه عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا همواره دوره های آموزشی و کارگاهی ویژه طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام بیان داشت: برنامه ریزی در راستای تقویت زیرساخت های پژوهشی با هدف تقویت و گسترش فعالیت پژوهشی طلاب مورد تأکید است.

وی تولید مجله در هر مدرسه علمیه را از برنامه های مهم پیش رو عنوان و بیان کرد: امید است که دیگر طلاب مدارس علمیهبرادران استان لرستان نیز بتوانند در جشنواره‌های مجلات علمی حوزوی رتبه‌های برتر کسب نمایند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات