۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۰۴۳۴۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

جهاد تبیین زمینه اعتلا و حفظ ارزش های دینی و انقلابی را فراهم می کند

جهاد تبیین زمینه اعتلا و حفظ ارزش های دینی و انقلابی را فراهم می کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: یکی از عوامل اصلی پیروزی ملت ایران بر نظام ستم شاهی و پهلوی عظمت و بزرگی اسلام بود و همین دین مترقی این انقلاب را به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در جلسه برنامه ریزی اعیاد ماه مبارک شعبان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با حضور مسؤولان و نیز جمعه از ائمه جمعه این استان برگزار شد، اظهار داشت: باید همه در اعتلا و حفظ داشته های دینی و انقلابی کوشا باشیم و این امر با جهاد تبیین محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: یکی از ویژگی های بارز اسلام عزت و سربلندی آن است، امروز دنیا چشم به سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام بسته است و بی شک آینده از آن مسلمین خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: یکی از عوامل اصلی پیروزی ملت ایران بر نظام ستم شاهی و پهلوی عظمت و بزرگی اسلام بود و همین دین مترقی این انقلاب را به جهانیان معرفی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمام کارهای ما باید برای تعظیم و تکریم اسلام باشد، گفت: انسان امروز به علت خلأ معنویات به شدت به اصول ناب اسلامی و دینی محتاج است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه عظمت اسلام بندگی خدا و کمک به هم نوعان است، یادآور شد: باید با استفاده از ابزار دین امور جامعه اسلامی را سامان ببخشیم و اجازه ندهیم که خلأ دین باعث ایجاد ناهنجاری ها شود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخان خود با تاکید بر اینکه روحانیون و ائمه جامعه باید همواره «مراقبه» را مورد نظر داشته باشند، تاکید کرد: هر کاری که یک عالم و روحانی انجام می دهد در نزد خداوند متعال رصد می شود و همین امر وظیفه ما را دوچندان کرده است./1400/

ارسال نظرات