۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۰۵۰۶۱
آیت الله فاضل لنکرانی در پیامی:

آیت الله علوی گرگانی در پشتیبانی از نظام جزء مراجع مؤثر و همیشه حاضر بود

آیت الله علوی گرگانی در پشتیبانی از نظام جزء مراجع مؤثر و همیشه حاضر بود
آیت الله فاضل لنکرانی در پیام تسلیتی تصریح کرد: حضرت آیت الله علوی گرگانی در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مراجع مؤثر و همیشه حاضر بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی پیام تسلیتی صادر کرد و با بیان اینکه این عالم بزرگوار عمر شریف خویش را در حوزه‌های علمیه بر مسند تدریس و تحقیق و در میان توده مردم بر مسند منبر و وعظ گذراند، اظهار داشت: حضرت آیت الله علوی گرگانی در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مراجع مؤثر و همیشه حاضر بود.

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا إلیه راجعون

ارتحال فقیه ارجمند آیت الله العظمی آقای حاج سید محمد علی علوی گرگانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف گردید، این عالم بزرگوار عمر شریف خویش را در حوزه‌های علمیه بر مسند تدریس و تحقیق و در میان توده مردم بر مسند منبر و وعظ گذراند. در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مراجع مؤثر و همیشه حاضر بود، این مصیبت را به محضر مبارک ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع بزرگوار، خصوصاً رهبری معظم انقلاب و همه حوزه‌های علمیه و شاگردان و مقلدان ایشان و نیز بیت مکرم و خانواده‌های وابسته و مردم فهیم و ولائی استان گلستان تسلیت عرض می‌نمایم.

خداوند ایشان را با صلحا و اولیای خویش محشور فرماید.

14 شعبان المعظم 1443

محمد جواد فاضل لنکرانی

عباس قاسم پور
ارسال نظرات