۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۷۰۵۳۸۹

مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور رییس جمهور برگزار شد

مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور رییس جمهور برگزار شد
مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور رئیس جمهور و سایر مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم و یادبود آیت الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در مصلی امام علی(ع) آستان مقدس در شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری، علمای عظام و روحانیون، ائمه جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مؤمن و قدرشناس ری در این مراسم حضور داشتند.

مداحان اهل بیت علیهم السلام در این مراسم به مداحی پرداختند و مردم مومن و ولایی، مسؤولان و شاگردان این محدث والامقام به پاس سال‌ها مجاهدت علمی، فرهنگی و سیاسی ایشان در عرصه‌های مختلف، با سوگواری و عزاداری، در فراق یار دیرین امام(ره) و رهبری اشک ماتم ریختند.

گفتنی است؛ پیکر آیت الله ری‌شهری صبح امروز با حضور مردم و مسؤولان در حسینیه کوثر شهرک قائم و خیابان حرم شهرری تشییع و پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله بوشهری، پیکر این عالم فقید، در جوار حرم سیدالکریم به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود آیت الله ری‌شهری با حضور ربیس جمهور برگزار شد

ارسال نظرات