۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۰۶۱۵۳
امام جمعه ملبورن استرالیا:

رهبران جهان اسلام در برابر مشکلات جبهه واحد تشکیل دهند

رهبران جهان اسلام در برابر مشکلات جبهه واحد تشکیل دهند
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی گفت: اقدامات یکجانبه و سیاست‌های تحریم ظالمانه امریکا و کشورھای غربی علیه ایران و نظام اسلامی آن محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا، در مراسمی که در شھر ملبورن استرالیا با حضور تعداد زیادی از مسلمانان برگزار شد، از رهبران و سران جھان اسلام خواست که در برابر مشکلات مشترک جبهه واحد تشکیل دهند.

وی با بیان این که تروریسم و افراطی گری چالش‌های مھم پیش روی جوامع اسلامی است، بیان داشت: گروه ھای تروریستی امثال داعش و جبھه النصره، از سوی رژیم صهیونیستی و همدستانش پشتیبانی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با تاکید به این که متأسفانه امروز جوانان مسلمان به بهانه آزادی و استقلال به سمت گمراهی و بی راھه کشانده می شوند و آنان از مبانی دینی اسلامی دور می شوند، ادامه داد: سرپرستان خانواده ھا وظیفه دارند که با برنامه ریزی مناسب و با مشاوره با روحانیون منطقه، آینده اسلام را که به دست نسل جوان است، حفظ نمایند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش مشکلات در جامعه اسلامی خطاب به رهبران و سران جهان اسلام، گفت: برای غلبه بر چالش‌های مشترک و پرداختن به مسائل پیش روی ملت ھای مسلمان، جبهه واحد تشکیل دھید.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که برای نجات از مشکلات پیش رو باید از رهنمودهای رھبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ ای پیروی کرد، ابراز داشت: نگاه انقلابی و مقابله با دسیسه‌های استعماری آمریکا و اسرائیل و دیگر قدرت ھای استکباری، تنھا راه نجات ملت ھای جھان است.

وی به تحولات سیاسی اخیر در پاکستان اشاره کرد و بیان داشت: کشور اسلامی پاکستان نیاز به رهبران مخلص و دلسوز دارد، باید یک سیاست شفاف و عدالت محور همانند سیاست علوی در تدوین و اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در آخر با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) گفت: اقدامات یکجانبه و سیاست‌های تحریم ظالمانه آمریکا و کشورھای غربی علیه ایران و نظام اسلامی آن محکوم به شکست است./988/

ارسال نظرات