۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۰۶۲۸۵
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:

رمضان ماه تربیت، تزکیه و تهذیب نفس است

رمضان ماه تربیت، تزکیه و تهذیب نفس است
لرستان-حجت الاسلام لرستانی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تربیت، تزکیه و تهذیب نفوس خواند و گفت: از تین فرصت باید در جهت ارتقای معنویت در جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز، عصر امروز در جلسه عقیدتی که در جمع کارکنان سپاه برگزار شد، در رابطه با اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: خداوند متعال چون می‌دانند که نیروی نفس سرکش اماره بشر، او را به طرف بدی ها می‌کشاند، وسائل فراوانی برای بازگشت به سوی حق و جبران گناهان برای او فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: از مهم ترین این وسائل ماه مبارک رمضان است که وسیله خودداری از خوراک و نوشیدنی ها و تسبیح و تقدیس و سپاسگزاری و مناجات و تلاوت قرآن و صدقه و اطعام به بینوایان و حفظ روح و جسم از اذیت و آزار به دیگران خود را از گناهان و زشتی ها پاک نماید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز افزود: روزه بهترین مربی روان و جسم بشر است و ماه رمضان ماه تربیت و تزکیه و تهذیب است.

حجت الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: لازم است که جهت کسب معرفت و تقوای الهی همه به این ماه رحمت و مغفرت توجه خاصی داشته باشند.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان در جهت کسب تقوای الهی و ارتفای معنویت در جامعه استفاده شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات