۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۰۶۶۹۹
معاون دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کمکی به آل خلیفه نخواهد کرد

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کمکی به آل خلیفه نخواهد کرد
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین تاکید کرد عادی سازی روابط با تل آویو، هیچ سودی برای آل خلیفه در راستای حل مشکلاتش نخواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین گفت: با گذشت ده سال مشکلات و بحران‌های رژیم بحرین متراکم شده است، اما اگر شرایط مهیا شود، مخالفان بحرینی برای حضور فعالانه در پارلمان آماده خواهند بود و این حضور نمادین نخواهد بود. واقعیت این است که احکام قضایی سیاسی ضد ملت بحرین به تصویب می‌رسد و هیچ اعتمادی به این دستگاه و هیچ امیدی به این احکام صادره نیست.

او با توجه به اینکه هیچ تغییرات اساسی از سوی دولت ولیعهد بحرین مشاهده نشده است، تاکید کرد: رژیم بحرین مسئول حوادث و شرایطی کنونی است و همه در‌ها به روی ایجاد راه حل‌ها را بسته است مسئول حوادث و شرایطی این درحالی است مخالفان بحرینی بار‌ها و بار‌ها دستان خود را به سمت ایجاد راه حل دراز و ابتکار‌های زیادی را برای ایجاد اصلاحات سیاسی در بحرین مطرح کرده اند.

معاون جمعیت وفاق ملی بحرین ابراز امیدواری کرد که اراده مردم مبتنی بر راه حل فراگیر که حقوق و عزت و کرامت را برای همه به ارمغان بیاورد و هیچگونه تبعیضی در این باره نباشد، محقق شود./۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
آل خلیفه چقدر پلید هستندکه با رژیم تروریست و جنایتکار صهیونیستی دست دوستی دادند
0
0