۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۰۶۸۶۷
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا شر مطلق و شیطان بزرگ است

آمریکا شر مطلق و شیطان بزرگ است
حجت الاسلام والمسلمین دومکی در سخنانی مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت: امریکا شر مطلق و شیطان بزرگ است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در سخنانی آمریکا را شرمطلق و شیطان بزرگ دانست.

وی با بیان این که ملت پاکستان رهروان رهبر فقید شهید حجت الاسلام والمسلمین سید عارف الحسینی هستند و لذا مزدوران استکبار جهانی را در داخل کشور تحمل نخواهند کرد، ابراز داشت: شیعیان پاکستان از چندین دهه گذشته مخالف سیاست های استعماری و ویرانگر آمریکا در جهان بویژه در داخل پاکستان اند.

این روحانی پاکستانی مداخله آمریکایی ها در امور داخلی پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت: ما فرزندان پاکستان وارث و پرچمدار استقلال، آزادی و حاکمیت کشور هستیم.

وی اقدامات جدید آمریکا و مداخله آن در امور داخلی کشور را دلیل روشنی بر موضع ضد استکباری مجلس وحدت مسلمین پاکستان دانست و تاکید کرد: ما آمریکا را شرمطلق و شیطان بزرگ می پنداریم، و آمریکا بخاطر جاه طلبی های استعماری و ضد بشری خود در نگاه ملت های جهان منفور است.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی افزود: جنگ در عراق و افغانستان، خونریزی در یمن و سوریه، حملات پهپادی و هواپیماهای بدون سرنشین به نقاط مختلف پاکستان، بخش از پرونده سنگین جنایی آمریکا در جهان است.

وی تظاهرات میلیونی شب های گذشته مردم پاکستان علیه اقدامات امریکا در داخل کشور را پیام روشنی برای سران آمریکا و یک همه پرسی عمومی به نفع استقلال و حاکمیت این کشور دانست و گفت: مردم پاکستان فداکار و میهن پرست هستند که نفرت خود را از برده داری آمریکا و بردگان آمریکایی اعلام کرده اند.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان خطاب به نخست وزیر جدید پاکستان، گفت: شهباز شریف باید از تبدیل مجدد کشور به برده آمریکا اجتناب کند و الا با غیرت و حمیت ملی روبرو خواهد شد و خشم عمومی قدرت او را از بین خواهد برد.

وی با تاکید به این که این مطالبه فقط عمران خان نخست وزیر سابق و حزب ایشان تحریک انصاف نیست بلکه مطالبه بیش از دویست میلیون شهروندان پاکستان است، اظهار داشت: ایالات متحده به خاطر حمله به عزت، استقلال و حاکمیت پاکستان پاسخگو باشد./988/

ارسال نظرات