۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۰۷۲۷۹

عمار حکیم خواستار بازگشت مهاجران مسیحی به عراق شد

عمار حکیم خواستار بازگشت مهاجران مسیحی به عراق شد
عمار حکیم فرا رسیدن عید پاک را به مسیحیان تبریک گفت و خواستار تشویق مهاجران برای بازگشت به عراق شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عمار حکیم در بیانیه تبریک خود بیان کرد: « فرا رسیدن عید پاک را به دوستان مسیحی تبریک می گوییم و مجددا مباهات خود را نسبت به مسیحیان عراقی که بخش مهم و ویژه ای از ادیان وشاخه های آن هستند را ابراز کرده و از آنها می خواهیم به هویت و سرزمینشان پایبند باشند و خواهانیم که مهاجران مسیحی را به بازگشت به وطن تشویق کنند.

از سوی دیگر وی روز گذشته در پیامی ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین گفت: با نگرانی بسیار تحولات اخیر در شهر بیت‌المقدس و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را پیگیری می‌کنیم که آخرین این جنایات سرکوب نمازگزاران در مسجد الاقصی و شکستن حریم آن و آلوده کردنش به نحوی تأسف‌برانگیز است.

وی همچنین افزود که بر موضع ثابت و دائمی خود در حمایت از ملت فلسطین و مسئله عادلانه آنان تأکید می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای نجات ملت مظلوم فلسطین از این اقدامات ظالمانه موضع روشن بگیرند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از سازمان ملل و شورای امنیت خواست با برگزاری جلسه اضطراری پیامدهای این بحران را بررسی و برای جلوگیری از گسترش آن تلاش کنند./۹۸۸

ارسال نظرات