۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۰۷۵۸۲
تولیت مسجد جمکران:

در مکتب اسلام مرز اعتباری وجود ندارد

در مکتب اسلام مرز اعتباری وجود ندارد
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در گردهمایی مدافعان حرم از تیپ زینبیون و فاطمیون گفت: بندگی خدا و محبت اهل بیت شاخص اخوت و پیوند مستحکم در جامعه اسلامی است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در گردهمایی مدافعان حرم از تیپ زینبیون و فاطمیون که به مناسبت هفدهم رمضان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه در مکتب اسلام ناب مرزهای اعتباری وجود ندارد، گفت: بندگی خدا و محبت اهل بیت شاخص اخوت و پیوند مستحکم در جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه این ویژگی فراتر از زمان و مرزهای جغرافیایی است افزود: بلال حبشی یا شیخ زکزاکی، مالک اشتر یا سیدحسن نصرالله، شهید سلیمانی یا شهید ابومهدی و..‌‌. همچنین فاطمیون، زینبیون، حشد الشعبی، حزب‌الله لبنان و.‌‌..‌ همگی زیر چتر ولایت الهی « بموالاتکم… ائتلفت الفرقه» جلوه ای از «امت واحده» می باشند.

وی افزود: در این عرصه، بین ایرانی، افغانی، پاکستانی، عراقی، لبنانی، یمنی ، آفریقایی، اروپایی، آمریکایی و..‌.. تفاوتی وجود ندارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: سرتاسر قرآن آکنده از مرزبندی بین مؤمن، از یکسو و منافق و کافر از سوی دیگر است و شاخص کرامت، تقوا و قله فضیلت برای مجاهدان و شهدای راه خدا می باشد.

ارسال نظرات