۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۰۸۳۵۴
امام جمعه ملبورن استرالیا:

آزادی قدس دغدغه مشترک امت واحده است

آزادی قدس دغدغه مشترک امت واحده است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: آزادی قدس دغدغه مشترک امت واحده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ملت‌های آزاد جهان به ویژه مسلمانان عالم بار دیگر برائت خود را از حاکمان ستمگر و جنایتکاران علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

وی بیان این که بر روح پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درود فرستاد و گفت: اهمیت رهنمودهای ایشان در حمایت از فلسطین و مبارزه برای آزادی بیت المقدس، پایان عمر اشغالگر نامشروع صهیونیسم است.

این روحانی استرالیایی ازادی قدس شریف را یک دغدغه مشترک میان امت اسلامی دانست و ابراز داشت: روز جهانی قدس یعنی برائت ملت‌های جهان از رژیم اشغالگر قدس و دفاع صریح از آرمان‌های فلسطین به ویژه مبارزه برای آزادی قدس شریف است.

وی دست استکبار جهانی پشت پرده تروریسم، خشونت و افراط گرایی در منطقه و جهان عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص رژیم ناپاک اسرائیل پرچم دار تروریسم دولتی و ریختن خون مظلومان جھان بویژه فلسطینیان بی دفاع در سرزمین‌های اشغالی است.

حجت‌الاسلام وحیدی با تاکید این که ملت‌های بیدار جهان بپاخیزند و برای حمایت از مستضعفین به ویژه ملت‌های فلسطین، سوریه، افغانستان، کشمیر، بحرین و عراق یکصدا شوند اضافه کرد: ملت‌های آزاده جهان مانند هرسال به فرمان امام راحل لبیک گفته و در روز جهانی قدس به میدان آمده و از آرمان‌های فلسطین حمایت و تجدید عهد می کنند‌./988/ 

ارسال نظرات