۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۱۷۳۶۴
آیت الله مهدوی:

بانک ها مشغول ربا گرفتن هستند

بانک ها مشغول ربا گرفتن هستند
اصفهان ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مراجع تقلید نیز بارها نسبت به سیستم ربوی بانک هشدار داده‌اند اما کسی توجه نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری، در مسجد صاحب الزمان(عج) اصفهان، با بیان اینکه بانک‌ها مشغول ربا گرفتن هستند و بارها نسبت به این موضوع متذکر شده‌ام، گفت: مراجع تقلید نیز بارها نسبت به سیستم ربوی بانک هشدار داده‌اند اما کسی توجه نکرده است و هنوز افراد از بانک حقوق می‌گیرند و برای آنها کار می‌کنند.

آیت الله مهدوی در ادامه با اشاره به ظلم‌ها و مفاسد دولتمردان آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دروغ می‌گویند مسیحی هستند، در دین مسیحیت اجازه داده نشده است که انسان ظلم کند و حضرت مسیح انسان ظالمی نبوده است، آمریکایی‌ها به دروغ مدعی ایمان به مسیحیت هستند.

وی به نقش اراده انسان در زندگی اشاره کرد و افزود: بسیاری از نیازهای ما در اذان وجود دارد اما برخی افراد ایمان ضعیفی دارند و باور نمی‌کنند اذان گفتن تا چه حد می‌تواند در زندگی انسان آثار مثبت و سازنده داشته باشد. در گذشته بازاریان موقع اذان در بازار و معابر اذان می گفتند اما امروز نسل جدید با این مسائل بیگانه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت ترویج مبانی نهضت امام حسین(ع) و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: وقتی که مبانی نهضت کربلا را ترویج بدهیم هم از این نهضت عظیم استفاده برده‌ایم هم فایده آن را به دیگران رسانده‌ایم و این بهترین کاری است که باید به آن بپردازیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات