۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۱۸۱۱۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تحصیل در حوزه علمیه فرصتی برای نخبه پروری است

تحصیل در حوزه علمیه فرصتی برای نخبه پروری است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی تحصیل در حوزه را فرصتی برای نخبه پروری خواند و گفت: طلاب باید از تمام فرصت ها در جهت کسب علوم دینی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان لرستان، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و آغاز سال تحصیلی گفت: طلاب در هدایت دینی جامعه و عرصه تبلیغ نقش بسزایی دارند.

وی خروجی اصلی حوزه را تبلیغ خواند و افزود: لازمه موفقیت در عرصه تبلیغ کسب علوم دینی و ارتقای سطح علمی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت کیفیت محوری در حوزه بیان کرد: تحصیل در حوزه فرصتی برای نخبه پروری و کشف استعدادها است.

کسب معارف تهذیبی و علمی پژوهشی از رسالت های طلاب است

وی با بیان اینکه تلاش می شود در حوزه استعداد طلاب کشف و شکوفا شود، عنوان داشت: تعطیلی در حوزه معنا ندارد و طلاب باید از فرصت ها در جهت رشد علمی و اخلاقی خویش بهره مند شوند.

حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر اینکه جدیت در کسب معارف علمی، تهذیبی و پژوهشی سرلوحه طلاب قرار گیرد، بیان کرد: کسب معارف تهذیبی و علمی پژوهشی از رسالت های طلاب است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان طلاب را الگوی جامعه خواند و گفت: حضور مستمر در کلاس های درس و کسب معارف تهذیبی باید با جدیت دنبال شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات