۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۱۸۲۳۴

مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» برگزار شد
مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» ویژه مبلغین برادر و خواهر طرح امین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» ویژه مبلغین برادر و خواهر طرح امین، قبل از ظهر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهراء برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین جوشقانی مدیر موسسه سیره شهدا و علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام جوشقانی در این مراسم با اشاره به لزوم به کارگیری خلاقیت در خطابه و بیان توسط مبلغان طرح امین اظهار داشت: خلاقیت نشان دادن و به کارگیری از شگردهای بیان توسط مبلغان امین با دانش آموزان، امری لازم در تبلیغ دانش آموزی است و باید مبلغان با شگردها و خلاقیت های خاصی فضای حاکم در کلاس ها و مدارس را مدیریت کنند.

وی در ادامه افزود: مبلغان باید در فعالیت های خود بین دانش آموزان به نقطه پذیرش آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند و متناسب با نقطه پذیرش آنان مطالب متناسب را در قالب های متنوع و جذاب به دانش آموزان ارائه دهند.

در ادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اهتمام دولت قبل بر اجرای سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: متاسفانه در دولت قبل تلاش های فراوانی برای اجرایی شدن این سند از طرف مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش شد و در مدت کوتاه نیز مقدمات اجرایی شدن این سند در مدارس کشور فراهم شد؛ اما امروزه رویکرد ویژه ما اجرایی کردن سند تحول در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغانی که وارد مدارس می شوند باید با ساختار، محتوای سند تحول آموزش و پرورش و قوانین آموزش و پرورش آشنایی کامل داشته باشند تا در زمان فعالیت های تبلیغی خود در مدارس دچار برخی از اشکالات و به وجود آمدن برخی مشکلات نشوند.

ارسال نظرات