۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۱۸۲۸۷
به همت انتشارات شهید کاظمی؛

«آخرین نخست وزیر» به قرار سه شنبه ها رسید

«آخرین نخست وزیر» به قرار سه شنبه ها رسید
قرار سه شنبه های این هفته ساختمان ناشران قم با محوریت کتاب «آخرین نخست‌وزیر» به قلم‌ جواد موگویی و بر اساس مستندات تاریخی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ششمین جلسه از فصل سوم قرار سه‌شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی، با محوریت کتاب «آخرین نخست‌وزیر» به قلم‌ جواد موگویی برگزار خواهد شد.

به شهادت مؤلف بعد از نوشتن کتاب اسرار آیت (اثر همین نویسنده) سرآغاز ایده آخرین نخست وزیر شکل می‌گیرد.
موگویی در این کتاب زندگی میرحسین موسوی، آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران را از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۶۸ مورد بررسی قرار می‌دهد.

او سعی نموده تا به دور از جانبداری و فقط بر اساس مستندات تاریخی دست به روایت بزند.

موگویی برای نگارش این کتاب فیش‌های بسیاری از مطبوعات و کتب خاطرات‌، برگ‌هایی از تاریخ کشور که با زندگی آخرین نخست‌وزیر گره خوره و با جنگ تحمیلی و حوادث بی‌شمار تلخ و شیرین دهه اول انقلاب عجین شده را جمع‌آوری و در خلق این اثر از آن‌ها استفاده کرده است.

این برنامه از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول برگزار می‌شود.

انتشارات شهیدکاظمی ناشر برگزیده سه سال پیاپی با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی، از سه سال گذشته تا کنون ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «قرار سه شنبه‌ها» با محوریت کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا نموده است.

هدف از برگزاری این برنامه، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تعامل بهتر نویسنده با مخاطب است.

ارسال نظرات