۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۱۹۹۹۰

پرتگاه مالی در کمین میلیون‌ها خانوار انگلیسی است

پرتگاه مالی در کمین میلیون‌ها خانوار انگلیسی است
هزینه‌های زندگی در انگلیس افزایش یافته است و مردم برای تامین هزینه‌های زندگی خود با مشکلات بسیار مواجه هستند.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، اسکای نیوز در گزارشی اجتماعی ضمن تشریح اوضاع اقتصادی انگلیس تاکید کرد هزینه‌های زندگی در انگلیس افزایش یافته است و مردم برای تامین هزینه‌های زندگی خود با مشکلات بسیار مواجه هستند.

شهروند انگلیسی به نام شارن هیل: باتوجه به افزایش قیمت همه چیز، فکر می‌کنم ادامه این وضع در بلندمدت، امکان پذیر نیست. این هزینه اضافی باید از محلی تامین شود که عمدتاً پس انداز من است. پول رهن و هزینه‌های خانه باید پرداخت شوند. هزینه مواد غذایی من، ماهانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ پوند افزایش یافته است. اما به هرحال، باید غذا را سر سفره برد.

خبرنگار اسکای نیوز:‌ شارِن هیل در آستانه دریافت وام مجدد برای رهن خانه است. اما درحالیکه نرخ بهره‌های بانکی بار دیگر افزایش می‌یابد، به او بسته‌ای پیشنهاد شده است که هر سال ۵۰۰۰ پوند بیشتر برای او هزینه خواهد داشت.

او در جنوب غرب انگلیس زندگی می‌کند که قیمت خانه در این منطقه، بالاترین افزایش را در انگلیس داشته است. مقدار اجاره بها نیز در این منطقه بیش از میانگین کشوری افزایش یافته است.

شهروند انگلیسی: در حال حاضر، گاهی ۵۰ درصد یا بیشتر از پنجاه درصد از حقوق ماهیانه من صرف اجاره می‌شود. این رقم بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد هرسال این هزینه بیشتر می‌شود. در دو سال گذشته، هر ماه اجاره بها حدود یکصد پوند افزایش یافته است. هزینه‌های زندگی نیز افزایش یافته است. درنتیجه، اجاره بها از توان مالی ما فراتر می‌رود.

ارسال نظرات