۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۲۰۱۱۶
استاد حوزه و دانشگاه:

هدف دشمن انحراف جوانان از مسیر انقلاب است

هدف دشمن انحراف جوانان از مسیر انقلاب است
حجت الاسلام مهدوی ارفع به جنگ فرهنگی دشمن در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال انحراف جوانان از مسیر انقلاب بوده و باید هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در آیین عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) که در حوزه علمیه خرم‌آباد برگزار شد، با ابراز تأسف از فوت مهسا امینی، گفت: در این ماجرا همه ما ناراحت شدیم اما نظام جمهوری اسلامی مقصر این قضیه نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با محکوم کردن توهین به مقدسات افزود: اخبار معاندان برپایه دروغگویی بوده و هدف به انحراف کشاندن ذهنیت برخی افراد است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب با تمامی روش ها با کشور در ستیز بود و اکنون نیز در جنگ فرهنگی ورود پیدا کرده است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام انحراف جوانان از مسیر انقلاب را هدف قرار داده‌اند و با استفاده از فضای رسانه ای در تلاش هستند که جوانان را از مسیر انقلاب دور کند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در این جنگ فرهنگی اظهار کرد: امروز این هوشیاری بیش از پیش ضروری بوده و باید در برابر فتنه‌گران ایستادگی کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات