۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۳۷۴
از سوی هیأت فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان؛

جشن میلاد با سعادت پیامبراکرم و امام صادق برگزار شد

جشن میلاد با سعادت پیامبراکرم و امام صادق برگزار شد
اصفهان - جشن مهر و کرامت به‌مناسبت ولادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) از سوی هیأت فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان در باغ پرندگان قمصر کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان جشن مهر و کرامت صبح امروز جمعه به‌مناسبت ولادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) در باغ پرندگان قمصر کاشان برگزار شد.

علیرضا سروش مسؤول هیات هیات فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان در این مراسم با تبریک میلاد پیامبراکرم (ص) و امام صادق، وحدت را زمینه ساز امنیت دانست و گفت: دشمن از وحدت مسلمان وحشت دارد.

وی همچنین را وحدت زمینه ساز امنیت و امنیت را زمینه ساز پیشرفت کشور دانست و افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران دست به هر اقدام و توطئه‌ای می‌زند تا سد راه پیشرفت نظام اسلامی ایران شود.

به گفته وی امروز دشمن از همه توان خودش برای اختلاف و تفرقه و خدشه دار کردن وحدت بین امت اسلامی استفاده کرده است تا از این راه اهداف پلید خود برسد.

سروش گفت: اگر امروز تعداد معدودی اغتشاشگر اقدام به آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و آتش زدن موکب دار امام حسین (ع) می‌کنند برای این است که توان دیدن دستگاه امام حسین(ع) و بانوان محجبه‌ای که حجاب فاطمی و رفتار علوی را تبلیغ می‌کنند را ندارند.

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر دشمن توسط برخی از عوامل داخلی و خارجی و فریب خوردگان تأکید کرد: خط قرمز ملت قهرمان ایران امام حسین و ولایت فقیه و سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ و حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ است.

مسؤول هیات هیات فرهنگی مذهبی مهتدون کاشان ادامه داد: امروز تنها راه مقابله با تبلیغات سنگین ضد حسینی استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات