۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۲۱۴۹۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم بهترین دارایی نظام و انقلاب هستند/ شکست فتنه اخیر با عدم همراهی مردم

مردم بهترین دارایی نظام و انقلاب هستند/ شکست فتنه اخیر با عدم همراهی مردم
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، ملت ایران را بهترین داشته انقلاب و نظام دانست و گفت: فتنه اخیر با هوشیاری و عدم همراهی مردم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع مردم روستای اروست به مناسبت ۲۴ مهر سالروز ورود مقام معظم رهبری به این روستا در بخش چهاردانگه مرکز استان از حضور مسؤولان استان به منظور بررسی مشکلات این منطقه و گفت و گو با مردم تقدیر کرد.

وی با اشاره به وعده استاندار مازندران برای احداث پل در روستای اروست، افزود: یک استاندار انقلابی و یک دولت انقلابی پای حرف خودش ایستاده است، برای ما مایه تأسف است که مصوبات ۲۷ سال روی زمین بماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه مشکل توسعه بافت روستا، آب کشاورزی، احداث پل و مسائل مربوط به دامداری از جمله مشکلات اساسی این روستا است خاطرنشان کرد: مسؤولان همه توان خود را برای تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند.

امام جمعه ساری، خدمت به مردم را مهم ترین وظیفه مدیران در نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشد.

وی به ظرفیت های ارزشمند مناطق مختلف استان اشاره کرد و خواستار توجه به این داشته ها شد و افزود: همیشه از نداشته ها سخن گفتن دل انسان را مکدر می کند، یکی از بهترین داشته‌های این نظام و انقلاب خود مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه مردمی به خوبی مردم ایران وجود نداشته است و این را امام راحل به صراحت فرمودند که مردمی به خوبی ایران در دنیا وجود ندارد، بیان داشت: امکانات عمرانی و رفاهی از داشته های ما است اما بهتر از همه اینها مردم انقلابی و ولایی هستند که ده ها فتنه را خنثی کردند.

وی با اشاره توطئه اغتشاشاگران در کشور تاکید کرد: چرا اغتشاش گران نتیجه نگرفتند، آن توطئه و طرح بزرگ از ماه ها قبل طراحی شده، آمدند زدند کشتند و شرارت کردند اما غلطی نتوانستند بکنند، اربابانشان هم اعتراف کردند که پروژه های آنها شکست خورد چون مردم همراهی نکردند؛ به همین دلیل ما شما مردم را بهترین داشته های نظام می دانیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مردم فهیم، با بصیرت و انقلابی کشورمان همانطور که قدر نظام و انقلاب را می دانند باید قدر خودشان را بدانند، ادامه داد: باید قدر ایمان و تقوای الهی که امروز در مردم ما وجود دارد را بدانیم و چون خدا به برکت این دین و ایمان ما را هدایت کرده است.

وی با تأکید براین که مردم همانطور که دغدغه شغل فرزندان خود را دارند بای دغدغه دین فرزندان خود را نیز داشته باشند، افزود: مردم این منطقه ولایی و انقلابی هستند، انتظار ما این است که بافت سنتی، مذهبی و اخلاقی منطقه حفظ شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات