۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۲۴۰۲
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

طلاب خواهر در صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف رسالت خطیری بر دوش دارند

طلاب خواهر در صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف رسالت خطیری بر دوش دارند
حجت الاسلام مهدوی خواه بر ضرورت فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ و آگاه بخشی بین نسل نو تاکید کرد و گفت: طلاب باید پاسدار ارزش های دینی باشند و از فرهنگ حجاب و عفاف صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام روح اله مهدوی خواه در بازدید از مدرسه علمیه خواهران نورآباد در جمع طلاب این مدرسه گفت: طلاب خواهر پرچمدار صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان به رسالت تبلیغی بانوان طلبه اشاره کرد و افزود: طلاب در تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی بیان کرد: انجام رسالت تبلیغی در ارتقا فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی و بصیرت افزایی بین نسل نو موثر است.

حجت الاسلام مهدوی خواه با اشاره به توطئه دشمن و تلاش برای رواج بی بند و باری و کمرنگ کردن ارزش ها گفت: طلاب خواهر با برقراری ارتباط صمیمی بین دختران جوان و نوجوان باید در نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با ضد ارزش ها نقش آفرین باشند.

وی اظهار کرد: اخلاق نیکو، صبر و بردباری، داشتن پشتکار و بهره مندی از روش های نوین تبلیغی از مولفه های لازم براب یک تبلیغ موثر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: با آگاه سازی نسل امروز باید جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود و نسل جوان و نوجوان را در برابر جنگ فرهنگی و رسانه ای دشمن هوشیار ساخت./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات