۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۲۲۴۸۱
با حضور مردم ولایتمدار قم؛

بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ برگزار شد

بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ برگزار شد
بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور علما و مردم ولایتمدار قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، شامگاه پنجشنبه با حضور علماء، حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مردم ولایتمدار قم و زائرین حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد سخنران این مراسم بود که با محکوم کردن این حادثه تروریستی گفت: این حادثه دل هر مسلمانی را به درد می آورد چرا که اسلام دین مهربانی و رحمت است.

وی افزود: اسلام حتی اجازه نمی دهد کسی که در جنگ در حال محاربه به اسلام پناهنده می شود را به قتل رسانید، چگونه مسلمان معتقد به پیامبر و اهل بیت رسول خدا(ص) را به قتل می رسانید و نام خود را هم مسلمان می گذارید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اسلام به حقوق شهروندی احترام می گذارد، ابراز کرد: مباشران و عاملان این حادثه چه توجیهی برای کارشان دارند، چون عده ای در کیش و مذهب شما نیستند را باید به قتل برسانید؟

سخنران حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: ایمان به خدا و پیامبر ترور را اجازه نمی دهد، آن هم شب هنگام در وقت فریضه مغرب و عشا و در چنین مکان مقدسی مردم بی‌گناهی که برای انجام فریضه الهی آمده اند را به قتل رساند.

ارسال نظرات