۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۳۴۸۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مبلغان، پرچم داران دین خدا هستند

مبلغان، پرچم داران دین خدا هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی مبلغین را پرچم دار دین خدا دانست و گفت: این نعمت بزرگی است که ما در جمهوری اسلامی و تحت رهبری ولایت نفس می‌کشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در گردهمایی مبلیغین و مبلغات منطقه کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، گفت: این نعمت بزرگی است که ما در جمهوری اسلامی و تحت رهبری ولایت نفس می‌کشیم و از داشتن چنین نعمت‌هایی خداوند را شاکر هستیم.

وی مبلغین و مبلغات را پرچم دار دین خدا دانست و افزود: امام خمینی(ره) می‌فرمایند قرن پانزدهم قمری قرن شکستن بت‌های بزرگ است و جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم می‌شکند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام خمینی(ره) این پرچم را برافراشته است و با اقتدار و با کمک امام زمان(عج) علمداری می‌کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، انقلاب اسلامی ایران مانند اتوبوسی است که در حال حرکت در گردنه‌ها است و مسافران آن در نیمه‌های شب با خیالی آسوده به خواب رفته اند، چرا که می‌دانند راننده آن هوشیار و بیدار است و این در حالی است راننده می‌داند به ظاهر فرمان اتوبوس در دستان او است، اما در حقیقت فرمان اتوبوس در پیچ و خم‌ها و گردنه‌های سخت به دست امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: این معجزه بزرگی است که ایران اسلامی با اقتدار در برابر دشمنان اسلام و نظام ایستاده، چرا که اگر هدایت‌های امام زمان(عج) در گردنه‌ها و پیچ و خم‌های سخت انقلاب نبود جمهوری اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران از کرامت امام خمینی(ره) است و ۴۳ سال تاب آوری انقلاب اسلامی معجزه و نعمت دیگری است که خداوند به ملت روا داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانیت استان اصفهان ازهمه استان‌های کشور بیشتر است، یادآور شد: در بین شهرستان‌های استان اصفهان نیز منطقه کاشان با ۱۱۰ شهید روحانی بیشترین شهید روحانیت را دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات