۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۲۳۶۰۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت

ضرورت بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت
حجت الاسلام هاشمی، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: در این راستا خانه هنر در حوزه ایثار و شهادت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در اختتامیه ششمین جشنواره استانی تولیدات هنر دفاع مقدس«فانونس» که در فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به کم کاری در حوزه فرهنگی گفت: امروز باید این کم کاری ها جبران شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به توطئه های شبانه روزی دشمن علیه ایران اسلامی و گمراه ساختن نسل جوان و نوجوان افزود: دشمن در این راستا روز به روز در حال برنامه ریزی و هزینه کردن است.

وی تأکید کرد: با تلاش جهادی و انقلابی و انجام رسالت خود در میدان عمل باید برای مقابله با توطئه های دشمن اقدام شود و نسل جوان و نوجوان را هوشیار کرد.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز همه با هم باید برای مقابله با توطئه های دشمن باید گام برداریم و از ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه ای و تبلیغی استفاده شود.

وی در ادامه هنر را ظرفیتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این فرهنگ بین نسل نو عنوان کرد و گفت: هنرمندانی که در این حوزه فعالیت کنند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: در راستای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت خانه هنر راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین و نقش آفرینی هنرمندان در معرفی شهدای امنیت استان لرستان یادآور شد: یکی از مخاطبان هنرمندان در این راستا دهه هشتادی ها باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات