۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۱۳۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

اغتشاشگران در پی شنیده نشدن اعتراضات به‌حق مردم هستند

اغتشاشگران در پی شنیده نشدن اعتراضات به‌حق مردم هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری برخی اعتراض‌ها و انتقادها به وضع اقتصادی موجود را وارد دانست و گفت: کسانی که اغتشاش می‌کنند می‌خواهند اعتراض به‌حق مردم شنیده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در بیست و سومین یادواره شهدای منطقه گیفان از توابع شهرستان بجنورد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: شهدا با ایثار و فداکاری خود کشور امام زمان(عج) را بیمه کرده‌اند و ملت ایران هم با عشق و ارادت به ساحت شهدا و با رهبری داهیانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اجازه نخواهد داد دشمنان به مقاصد باطل خود دست پیدا کنند.

وی گفت: البته دنیای استکبار 43 سال است که با ملت ایران دشمنی می‌کند و تلاش کرده تا به هر شیوه‌ای نظام اسلامی را تضعیف کند؛ اما طبق معمول همچون گذشته دچار اشتباه فاحش محاسباتی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان گمان کرده‌اند می‌توانند اتحاد و یکپارچگی ملت ایران را از بین ببرند؛ لذا تفاله‌های منافقین را وارد میدان کرده‌اند تا با وحشی‌گری به جان امنیت جامعه بیفتند و نظام اسلامی را تضعیف کنند؛ اما کور خوانده و اشتباه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: کسانی که رژیم پهلوی را الگو و اسوه می‌دانند و همچون رضاشاه با شعائر دین دشمنی می‌کنند اگر حکومت را به دست بگیرند وحشیانه‌تر از رضاخان عمل خواهند کرد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: فکر کردند می‌توانند محبت امام حسین(ع) و محبت شهدای عزیز را از دل این مردم شهیدپرور جدا کنند و ایران را با سوریه و عراق اشتباه گرفتند، درحالی‌که فراموش کرده‌اند سردار بزرگ ایرانی شهید حاج قاسم سلیمانی چطور این‌ها را از عراق و سوریه بیرون انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه برخی اعتراض‌ها و انتقادها به وضع اقتصادی موجود را وارد دانست و گفت: ما نیز به مشکلات معیشتی و اقتصادی اعتراض داریم و اعتراض و مطالبه خود را هم پیگیری می‌کنیم؛ اما کسانی که اغتشاش می‌کنند و امنیت جامعه را دچار مخاطره می‌سازند می‌خواهند اعتراض به‌حق مردم شنیده نشود؛ زیرا انتقاد و اعتراض، تعالی و آبادانی را به دنبال دارد؛ اما اغتشاش با هدف تضعیف و ویرانی صورت می‌گیرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات