۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۲۶۶۸۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم:

اسلام مدافع واقعی شعار «زن، زندگی، آزادی» است

اسلام مدافع واقعی شعار «زن، زندگی، آزادی» است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت:اسلام مدافع شعار «زن، زندگی، آزادی» است لذا دشمنان باید بدانند شعار حیات زن را پیامبر (ص) زمانی سر دادند که دختران زنده به گور می شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی، خروش مردم در این روز را خاموش کننده فتنه دانست و اظهار داشت: طی این ایام سه مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، یوم الله حماسه ۹ دی  را پشت سر گذاشتیم و سالگرد شهادت سردار دلها را خواهیم داشت که وجهه اشتراک این سه مناسبت دو محور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه وجه اشتراک این سه مناسبت را بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایت مداری و اطاعت محض از ولایت دانست و افزود: انسان بصیر سه نشانه فکر کردن، ظاهر بین و سطحی نگر نبودن و عبرت گرفتن از تاریخ را دارد و نسبت به سرنوشت جامعه ساکت نخواهد بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه بی بصیرتی، بی تفاوتی، عدم حضور به موقع و نشناختن دشمن عواقب شومی دارد، تصریح کرد: بی بصیرتی جامعه آن روز موجب آتش گرفتن خانه حضرت زهرا(س) شد؛ بانوی باعظمتی که غضب او غضب خداوند و رضای او رضای باریتعالی است، همچنین سکوت و بی بصیرتی موجب شد تا شمر سردار جانباز سپاه امیرالمومنین در جایگاهی قرار گیرد که خنجر بر گلوی مبارک و نورانی امام حسین(ع) کشید و عاقبت به شر شد.

حجت الاسلام جلیلیان با تصریح اینکه بی بصیرتی و سکوت جای جلاد و شهید را عوض میکند، ادامه داد: این بی بصیرتی مردم و خواص امام حسین(ع) را به مسلخ کربلا، حضرت زینب(س) را به اسارت، و حضرت رقیه(س) را راهی خرابه شام کرد و بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال دوباره عده ای بی بصیرت بیرق امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و در آن حوادث هلهله کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  بیان داشت: اسلام مدافع شعار  " زن، زندگی، آزادی" است و میبینیم امروز دشمنان این شعار را به نفع اهداف شوم خود مصادره کرده اند و از جایگاه با عظمت زن استفاده می کنند و لذا دشمنان باید بدانند شعار حیات زن را پیامبر عظیم الشان اسلام زمانی سر دادند که دختران زنده به گور می شدند. 

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه مردم باید بلاگردان ولایت باشند، تصریح کرد: ولایت مداری مایه نظم اجتماعی، وحدت و عزت مردم است.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: در این وصیت نامه شهید سلیمانی تنها نسخه شفا بخش امت را خیمه حضرت زهرا(س) میداند که اگر این خیمه آسیب ببیند به بیت الله الحرام آسیب وارد شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مهمترین عامل خاموش کردن آتش فتنه‌های دشمن امدادهای الهی بوده است و پس از آن هدایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط سخت فتنه و میدان داری  برای روشنگری و بصیرت افزایی و جذب حداکثری مردم و ریزش حداقلی در فتنه‌ها و دفاع از مر قانون نقش مهمی داشته است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین اقدامات شجاعانه، قاطعانه  و صبورانه  نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بسیجیان یکی دیگر از عوامل خاموش شدن فتنه هاست که دشمنان در فتنه اخیر با طولانی کردن زمان آن سعی در دلسرد کردن این نیروهای خدوم داشتند که به حول و قوه الهی به اهداف شوم خود دست نیافتند./1400/

ارسال نظرات