۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۲۷۰۳۲
به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی؛

آیین معرفی کتاب دوباره فردوس برگزار می‌شود

آیین معرفی کتاب دوباره فردوس برگزار می‌شود
آیین معرفی کتاب دوباره فردوس به همت دفتر مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، آیین معرفی کتاب دوباره فردوس با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی به همت دفتر مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس قم برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این مراسم  یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس قم برگزار خواهد شد.

این کتاب روایت مستندی از زلزله‌ی فردوس در شهریور ماه ۱۳۴۷ است. حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که در زمان زلزله، جوانی ۲۹ ساله و مؤسس پایگاه امداد روحانیت بودند، خاطراتشان را از آن حادثه‌ی سهمگین نقل فرموده‌اند. خاطرات ایشان با ترکیبی از خاطرات اعضای پایگاه و اهالی فردوس که به شیوه‌ی تاریخ شفاهی گردآوری شده و نیز اسناد و تصاویری چند برگرفته از منابع و شیوه‌های مختلف، این اثر ارجمند را رقم زده است.

 

آیین معرفی کتاب دوباره فردوس برگزار می‌شود

ارسال نظرات